Danny Saucedo - Todo El Mundo

Haft rätt fullt upp den här helgen, så jag ber om ursäkt för dålig uppdatering det senaste. 

Hur som helst så hade jag skit trevligt i fredags hemma hos Adam med honom och Jim. Vi snackade lite skit, spelade tv-spel, åt allt för mycket godis, såg på Star Wars och morgonen efter blev det Guitar Hero följt av lite longboard åkning i centrum. Tackar grabbarna för en väldigt lyckad fredagskväll och lördagmorgon! 

Vid 3 tiden igår befann jag mig hos Älskling, och vid 4 åkte vi sedan hem till mig. Åt grillat med hela min familj + mammas väninna. Spelade lite spel och myste massor. Lägger upp bilder från gårdagen lite senare, för nu ska jag pussa på min pojke.







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: