sista dagen.

Kunde inte spendera slutet på lovet på ett bättre sätt tror jag. Gårdagen blev lyckad rakt igenom måste jag säga. Amazing middag hemma hos Jennifer med brudarna, följt av paketöppning och jättegod efterrätt. Några timmar senare åkte vi allihopa hem till Axel för att fortsätta kvällen. Hade riktigt kul där faktiskt! Vi dansade, tjötade, skrattade, drack och tog vara på en fin kväll. Ni är underbara hela högen! 

Åkte sedan hem till Andreas strax efter 2 på natten. Vi låg och pratade några timmar, åt, myste och somnade sedan till TVn i varandras famnar runt 5 tiden, världens bästa. Idag sov vi för en gångs skull inte bort hela dagen, utan klev upp (redan) vid halv 1. Om vi fick bestämma hade vi naturligtvis sovit till kanske halv 3 hehe. Men vi gjorde oss ordning och drog in till Kungsbacka med hela hans familj. Andreas mormor fyller nämligen år idag, så vi var bjudna att äta lunch/middag med några släktingar och vänner på Tio Pepe's. En gratis tre-rätters-middag säger man ju inte nej till! Skämt åsido, det var otroligt trevligt allafall :)

- Nu ska jag avrunda för det blev lite för långt känner jag. Ska spela tv-spel med syster som åker utomlands imorgon (igen..), sen sova och försöka orka upp till skolan om några timmar, suck.. Vi hörs imorgon iallafall, puss












Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: