Sol, klänningar, mys och nystädat.

Hej min vänner! Skiner solen hos er också? Det gör den iallafall här, men dock är det rätt mörkt på himlen så lär regna inatt. Hur som helst så var det inte de jag skulle blogga om haha!

Min helg har varit superbra so far. Var hos syster en stund i fredags i väntan på att Andreas skulle sluta, provade lite klänningar på Ginatricot i väntan också (ni ska få se bild på en skitsnygg senare!). Sen lämnade vi CV, köpte godis och tog bussen hem till honom där vi spenderade resten av fredagen. Supermysigt hade vi med tacos och en ny serie! Och att vakna bredvid honom imorse var lika underbart som alltid.

Nu är jag däremot hemma. Har städat rummet och kollat på en hel drös med jobb, vilket jag ska fortsätta med efter inlägget. Hoppas på framgång! Vill ni se för/efter-bilder på mitt städade rum? Klart ni vill hihi. Vi hörs senare, xx





Inte jätte noggrant städat ehe, men lite skillnad iallafall!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: