Some change!



"MEN OJ" tänkte ni när ni kom in på min blogg nu, eller hur? Haha ja, det här är vad jag har sysslat med idag stort sett. Har lite mer att pilla på bara! Är faktiskt väldigt nöjd och så glad att äntligen ha en helt ny design. Jag hoppas ni gillar förändringen! 

Har inte mycket mer på hjärtat egentligen. Ska fixa fikat nu som jag ska ha med mig imorgon. 3 timmars prov nämligen. 300-600 ord för hand ska skrivas, utan musik. Usch vad jobbigt det är, men det är bara att härda. Läraren sa att vi nog får sluta tidigare efteråt, sen ska jag strosa runt lite på stan med älskling och utföra lite ärenden. Så ska nog bli en bra dag i slutändan ändå! 

- nu ska jag fixa fikat sedan göra mig ordning för sängen, dödstrött!





Sofia
25 April, 2013 - 22:53 / BLOGG: http://www.sofiahaga.devote.se

Vilken fin Bild! :)

Svar: tack så jättemycket! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: