tårta på tårta

Herreguuuud vad jag har ätit tårta den här helgen, och mer blir det! Igår kom ju mina föräldrar hem till Andreas för att äta middag och äta tårta. Var hur trevligt som helst måste jag säga! Blev väldigt sent, så jag och Andreas gick och la oss och somnade direkt. Medan föräldrarna satt kvar på nedervåningen och tjötade. Hoppas din födelsedag blev bra mitt hjärta! 

Idag vaknade vi rätt tidigt, gjorde oss ordning och hälsade på alla gästerna som kom vid 2 tiden. Dax för firande nummer 2 med släkten! Blev ännu mera tårta, kladdkaka och glass. (måndag.gymmet.hereicome.) Sen spelade vi även lite spel vi ungdomar tills det var dax för alla att dra hemåt. Jag själv åkte hem vid 4 tiden och blev hämtad i centrum av mamma och moster! Så kul att ha lite släktingar på besök, inte träffat dom på nästan 3 år nu! 

Vi tog en promenad så fort vi kom hem, så tänkte bjuda er på lite bilder senare. Innan det blir det grillat och lite mer tårta på det! Halleluja. Hoppas ni haft en bra helg och har en fortsatt bra helg också, så hörs vi senare!

 
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: