that feeling you get on sundays

Och där var den söndagen över. Helgerna går så himla fort så det är inte sant, dom bara flyger förbi! Men det är väl positivt i sig, för då går dagarna fram till sommarlovet snabbare hehe. 

Min söndag har iallafall varit väldigt härlig. Fick sova ut och vakna bredvid den bästa som finns för det första. Sen åt vi en go frukost och satte oss på trappan ett tag för att sola. Det verkligen brände mot huden, älskar den känslan! Efter ett tag gick vi ner till stranden med mamma, pappa, Richard och Daniella för att spela lite kubb. Tjejerna mot killarna. Haha, det blev 4 intensiva omgångar och det slutade lika. (vi tror det beror på vilken sida man stod på, eftersom vi bytta sida varje gång hehe). Sen myste vi i solen lite till, kände på vattnet nere vid havet och hann spela lite kort innan mitt hjärta skulle åka hemåt. Iloveyouiloveyouiloveyou.

- nu ska jag lägga mig och dö litegranna. inte bokstavligt men nästan så. är så sjuuukt trött! vi hörs kanske sen, om jag inte har grävt ner mig nånstans pga söndagsångest. xxx







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: