the good kind

Förjäkla bra dag har det varit idag, är helt slut efter den här dagen måste jag säga! Började med en cykeltur till bussen imorse, åkte in till stan och var hos syster en halvtimme innan jag tog bussen till Fjärås. Där mötte jag upp Louise, Sara, Cornelia, Inez, Janina, Edvin och Maurits. Vi köpte gott på Tempo för att sedan ta oss vidare till Bräckan (finaste utsikten i hela Fjärås) där vi satte oss för att fika. Ida mötte vi även på vägen! Var supermysigt men blåste dock eländigt mycket. Efter en stund där åkte några av oss in till stan för lite ärenden, sen blev det en prommis till gymmet med Sara! Körde ett MRL-pass med mest fokus på låren. Var extremt skönt!

På bussen hem kände jag mig helt matt och ville bara ta en dusch för att sen krypa ner under täcket. Tanken var att åka hem och göra detta, men hamnade istället hemma hos min favorit pojke. Så ligger nu i hans säng och ska strax titta på One Tree Hill. Lär somna tidigt efter dagens aktiviteter, men får iallafall sova bredvid min prins. Hihi, här har ni bilder från dagen! Tack till alla som gjorde den så härlig.

- Och till sist.. Grattis till Inez som fyller hela 17 år idag. Hoppas din dag blev bra med oss idag, älskar dig kompis!
 ♥







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: