the red ones.

 


Dom här skorna köpte storasyster till mig för flera månader sedan när hon var i Thailand tror jag det var? Blandar ihop alla ställen hon varit på haha! Men iallafall, dom är så fina. Röda låga Converse. Men en nackdel är att dom skaver så fruktansvärt mot hälen om jag inte har något skavsårsplåster där. Så jag måste gå ut dom helt enkelt, så att jag kanske kan använda dom nu under sommaren. Sen fanns inte min storlek att köpa så det blev en storlek för stor, men hellre det än för små iallafall. Ja vi får se hur jag gör med dessa skor hehe. 

• nu ska jag skriva om televisionens historia i världen. intressant? nej inte egentligen, men det måste göras. xx





Fejk ju :)

Svar: Ja det är klart dom är fejk om dom är från Thailand haha!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: