tröttnar ALDRIG.


La mig och vilade en stund förut och vaknade lagom till solnedgången. Det kliade i fingrarna litegrann när himlen lyste så vackert och speglade sig i havet. Så jag tog med mig kameran, zoomobjektivet och stativet, sprang ner till stranden (40 meter från huset) och fångade det hela på bild. 

Känner att jag är alldeles för lite spontan trots att jag har sånna möjligheter att fotografera i solnedgången, och nere vid stranden. Men antar att jag lär fota en hel del mer när värmen kommer. Nu kunde jag till exempel springa ner i bara foppatofflor, mjukisbyxor och kofta. Snart lär jag kunna stå där i timmar i bara shorts och fotografera! Ska tvinga älskling att fota med mig i veckan om det är fint väder, måste få lite bilder till min fotobok nämligen! Men mer om det då hehe. 

• Lägger upp lite bilder strax 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: