andra skoldagen i tvåan



Ett porträtt på mig sen den veckan Jasmine var här, åh vad jag saknar henne.

Varit en riktigt tröttsam dag idag måste jag få säga. Vi var tillsammans med treorna hela dagen och pratade om trivselregler m.m i skolan. Var rätt segt men vi slapp vara ute i skogen och leka som ettorna fick göra deras andra dag - så ska väl inte klaga egentligen. 

Mötte iallafall upp min fina efter skolan, gick tillsammans med han till stationen och tog bussen hem till honom. Var inte alls planerat att jag skulle dit men det fick bli så, en stund iallafall. Vi låg bara och kramades och pratade lite tills jag åkte hemåt. Trots den korta tiden så gjorde du min dag älskling. 

Fick skoldatorn idag också! En helt sproilans ny dessutom, så jag är glad. Har inte tid att leka med den så mycket mer nu dock, för nu ska jag göra sallad till middagen. Blir lövbiff, råstekt potatis och bearnaisesås såhär mitt i veckan. Så gott! 
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: