DROPS





Älskar att fota naturbilder med mitt Sigma DG 70-300mm, så snyggt när det blir jättebra skärpa och suddigt i bakgrunden. Fotar också ofta porträtt med detta objektivet. Perfekt till det mesta helt enkelt! Dessa bilder togs också idag, rätt nöjd men hade velat ha fler vattendroppar! Får springa ut direkt nästa gång det vräker ner regn.

Har tryckt i mig lite fler halstabletter nu och håller verkligen tummarna för att hinna bli frisk innan söndag. I have big plans for that day! Kan ni lista ut varför? Hihi, om inte så får ni vänta och se helt enkelt! Men nej mina vänner, nu ska jag åter igen bädda ner mig i sängen. Imorgon ska jag städa och handla lite med min älskling, sen blir det myskväll hos mig med honom. Åh älskade helg.
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: