vill alltid ha dig här



Hatar att vara ifrån honom. Och när vi säger hejdå med tårar i våra ögon inser vi båda hur mycket vi betyder för varandra. Kommer sakna dig så mycket dom här dagarna mitt hjärta, men vi ses snart igen. 

- Ja han sitter på flygplatsen och väntar på sitt flyg mot England, syster och Richard är framme i Italien och själv är jag kvar i Sverige där jag lär vara resten av mitt liv. Nä men typ iallafall. 

Det enda positiva med det här är att jag får vara katt-och-lägenhets-vakt i 10 dagar. Så ska flytta mitt pick o pack till lägenheten redan ikväll. Blir skönt att få vara ensam lite. Sova ut, kolla på massa filmer och serier och äta massa gott. Men säger inte nej ifall någon vill hålla mig sällskap! 
Ska göra något vettigt nu hade jag tänkt. Kanske sola en stund? Eller kolla på OTH. Hm, vi lär höras senare iallafall. xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: