en göra-nytta-dag


Fått mycket gjort den här söndagen! Var ensam hemma fram till kl 5, hann innan dess storstäda rummet, dra lite sladdar och möblera om typ. Sen fixade jag käk så det skulle vara klart tills alla kom hem, fick självklart bli tacos eftersom jag fick bestämma. Efter middagen satte vi upp julgranen med tanke på att det endast är 9 dagar (!!) kvar tills dopparedagen. Bilder på den får ni se imorgon, blev supermysigt! Bakade sen bullar tillsammans med Richard och spelade spel med hela familjen.

Men det bästa på hela dagen var nog FaceTime samtalen med min kärlek. Blir lika glad varje gång jag ser att han ringer. Åh, han är så fin som lägger pengar på WiFi för att kunna höra av sig. Nej nu måste jag sova mina vänner, vi hörs mer imorgon - godnatt på er!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: