ZEBRA





 
 
Nikon D60 + Sigma DG 70-300mm 1:4-5,6

Finaste djuret jag sett tror jag. Så snyggt med alla ränder som är symetriskt över hela kroppen.
Väldigt nöjd över dessa bilder måste jag säga! 

- Har precis tagit mig ett kvällsdopp med hela familjen. Bror med flickvän är på besök nu också, så nu är vi fullt hus med hela familjen på 9 pers (inräknat med pojk/flickvänner). Nu väntar alla på middag sent som vanligt, rätt mysigt ändå. Ska dra mig och vara lite social, så vi hörs senare! ciao

Fick btw en fråga om vilket jobb jag var på intervju för. Jo, det är ett jobb hos Burger King som medarbetare, som ska öppna i Kungsbacka i november. Sånt jobb kanske folk tycker är skitlame, men jag tror det kan bli bra och älskar servicejobb så klagar inte alls om jag blir anställd! Håller tummarna. 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: