12 timmar kvar


Helt otroligt gammal bild på oss, men jag älskar den fortfarande. Det var en så bra dag. 

Nu sitter jag här bredvid min fina kompanjon och taggar inför morgondagens resa! Har varit en riktigt go dag från början till slut ärligt talat. Åkte in till stan med padre och köpte lite nödvändiga sakor, på hemvägen hämtade vi sedan upp Andreas som stannade till halv 6 tiden ungefär. Blev lite solning och Revenge när han var här, supermysigt. Kommer sakna han så mycket medan vi är i Skåne :( 

När han åkte hem kom iallafall Louise hit! Vi har pratat massor, taggat resan, badat i havet och ätit massa gott. Nu ska vi kika på filmen Safe Haven och försöka somna så morgondagen kommer snabbare hihi. Får se när det blir uppdatering nästa gång mina vännor, ska försöka fixa något tidsinställt till er! xx
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: