a rainy summerday.





En mulen och regnig dag som idag är det klart man ska sova ut, göra en rejäl frukost och krypa ner under täcket igen för att kolla på serier - jag har nu hunnit halv-vägs ska bara krypa ner under täcket igen!

Får se vilken tid Andreas kommer hit men det lär bli ikväll, så det kommer bli en riktigt mysa-inne-och-äta-massa-gott-kväll kan jag lova. Nu ska jag kika på en av dom bästa serierna som finns, One Tree Hill såklart hehe. 

- Jag hoppas ni har märkt skillnad med bloggen! Satt uppe länge igår och la till lite underkategorier och gjorde menyn lite stilrenare. Ändrade även hur inläggen ser ut litegranna. Kommer fler förändringar när jag har tid och ork ska ni se! xx
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: