panncookie



Nu har jag ÄNTLIGEN fått ordning på Photoshop på den här datorn, så nu mina vänner blir det mycket bloggning igen vill jag lova! 

Igår var det söndag, eller? Har redan dålig koll på dagarna pga ledigheten, men det är så det ska vara. Helt underbart! Igår iallafall sov vi ut till halv 2 på dagen hehe, ställde mig sedan och stekte pannkakor till mig och Älskling för att det inte fanns någon frukost hemma. Men vem klagar på pannkakor till frukost liksom?! 

Dagen flöt på och den enda ansträngningen jag gjorde den dagen var typ att duka bordet hehe. Maria och Christopher (Andreas föräldrar) kom på middag vilket var lika trevligt som alltid! Vid 11-snåret åkte vi hem till Andreas och somnade efter två avsnitt Revenge. Go dag! 

Idag gjorde vi absolut ingenting innan jag åkte hem haha. Kollade på TV, åt glass och solade typ. Men lika mysigt hade vi ändå. Nu ska jag äntligen redigera bilderna från studenten, sen måste jag packa! Ajjemen, på onsdag åker jag iväg på nästa äventyr mina vänner! Men mer om det då ;) xx
 





Jasmine
10 Juni, 2013 - 18:09 / BLOGG: http://jpiltan.devote.se

Haha åh, saknar dina pannkakor så jäkla mycket!

Svar: Hahahaha vad söt du är gumman!!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: