SKÅNE IN MY ASS.

 

No offense - Men nej jag är inte i Skåne för er som har missat det. Nej jag och Louise åkte inte tåg i bara en timme för att komma till Skåne till hennes släktingar. Utan i tisdags åkte vi tåg från 11.40 till 20.00 och slutdestinationen var givetvis Sundsvall! Inte varit här uppe på 1 ½ år så jag tyckte det var dax nu helt enkelt. Och Louise fick följa med som sällskap på tågresan hehe. 

Tänkte lägga upp lite bilder från dagarna hittils om några minuter och berätta vad vi har haft för oss sen i tisdags! Just nu befinner jag mig hos bästavän Jasmine, (Louise sover hos en grabb ikväll så blir bara jag och Jassi) blir bara en lugn kväll med tanke på gårdagen så vi ska bege oss till stan för att köpa lite Hemmakväll-godis om ett tag. Go fredag. Vi hörs snart igen med bilder! ciao
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: