tjugonde juni.



Åh vilken härlig dag! Varit klarblå himmel sen jag klev upp kvart i 10 imorse, och det är det fortfarande. Har dock inte fått njuta av det fina vädret eftersom jag har jobbat i fem timmar. 12-17. Fick bli lite längre pass idag eftersom det blev inställt igår för att det vräkte ner regn och åskade. Men det var det värt, blev en go dag inomhus igår och idag fick jag spendera dagen utomhus och tjäna pengar på det. Så klagar inte!

Nu sitter jag på altanen och har precis ätit lite apelsiner och honungsmelon, så gott! Ska ta det lugnt resten av dagen hade jag tänkt, förbereda maten inför morgondagen och så. Imorgon kommer äntligen Andreas hem också och nu ska vi inte vara ifrån varandra på länge! Åh vad jag längtar. Vi hörs mer imorgon, xx
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: