ÄNTLIGEN FREDAG


(vet att ni älskar bilder på/igenom mitt fönster, men tänker för tillfället inte bjuda på bilder på mig själv hehe..)
 
Fredag, underbara fredag. Längtade efter idag redan i måndags när jag mådde som dåligast. För jag visste att på fredag kommer jag må bättre och på fredag kommer jag förhoppningsvis få träffa mina favoriter. Vilket jag ska!

Mår äntligen bättre, kunde äta en ordentlig frukost imorse med äggmackor och oboy utan att min mage sa ifrån. Och har ingen feber längre heller, så skönt. Men kände ändå att jag behövde vara hemma från skolan, ovärt att komma på en fredag då jag redan missat hela veckan och behövde sova då jag har vänt på dygnet helt. Men hur som helst! Om någon timme ska jag packa väskan och ge mig av från sjukstugan ett tag. Mer får ni veta senare för nu måste jag ta mig en dusch, - LOVE






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: