bad things happen to good people..



Stannade kvar en stund efter skolan för att göra klart en uppgift i Svenskan. Det gick fortare än jag trodde så tog bussen vid 4 från skolan till stationen. Tog sedan initiativet att gå till gymmet trots att jag var så trött - och det är jag så nöjd över! Presterade riktigt bra idag, och 1 ½ timme senare var jag påväg hem. Lite crosstrainer + träning av armar, mage och rygg. Skönaste på länge! Nu är jag nyduschad och väntar på att den nya serien "The Following" ska börja. Väldigt spännande serie, och kul att följa något som går på TV en gång i veckan med hela familjen! Därefter lär jag somna rätt fort.

- Mina tankar idag går till Rasmus och Dennis när och kära uppe i Sundsvall. Det var hemskt det som hände och blir bara arg när jag läser om det. I mina ögon är allt polisernas fel. Tragiskt, vila i frid killar. ♥






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: