BÄSTA HELGEN.

 

Tjejkvällen i torsdags var helt okej. Gick lite överstyr men det var kul att träffa alla och så. Åkte hem vid 22 tiden och spenderade resten av kvällen med familjen. Somnade sedan till en film bredvid storasyster, så mysigt! 

Igår tittade vi igenom en massa filmer från 1995-2000, så jäkla kul att se sig själv på film när man var så liten! Haha. Senare på dagen kom min favorit pojke hit och strax efter det kom storebror, hans flickvän och Richard hit. Blev då en massa mys på altanen, påskäggs-letande i trädgården (första gången nånsin för familjen Nyberg) och middag bestående av grillat kött bl.a. Vi fortsatte sen kvällen med mojitos drinkar och en gormétårta. Mamma stod och dekorerade tårtan i 20 minuter tror jag, men det var det nog värt för titta så tjusig den blev! - god som sjutton var den också. Efter lite kort-trick somnade jag och Älskling till en film. Mysis. 

- Lite senare tänkte jag bjuda på lite bilder från promenaden vi tog förut. Men nu blir det "Luftens hjältar" med storasyster, bror och Fanny.
Glad påsk på er!









Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: