vad ni har missat.


Jag har varit i skolan, otroligt roande måste jag säga.. // Tagit en fika på Linnea's och snackat lite skit med Louise och Mathilda!

Suttit i ungefär 3 timmar och monterat ett bord med pojkvännen, också väldigt roande // Biffat på gymmet med Sara efter skolan.
 
Mer än så har ni faktiskt inte missat dom senaste dagarna. Har övertygat mig själv att det är vår ute så idag hade jag skinnjackan på mig. Vilket jag ångrade så fort jag kom utanför dörren. Ingen luva att skydda sig under när det blåser och inga goa fickor att värma händerna i. Dåligt val med andra ord. Men det är fortfarande vår i mina ögon, vissa dagar iallafall. Nu ska jag hjälpa till med maten så det går snabbare. Är hungrig som ett djur! Imorgon ska jag gymma, igen. Sen hem och längta efter helgen typ. Vi hörs.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: