handen i fickan fast jag bryr mig



 
 
Nikon d60 + NIKKOR 50 mm F/1.8

Var ute i 40 minuter på en fotopromenad förut. Med bland annat Veronica Maggios nya album i öronen försvann jag in i min egna lilla bubbla ett tag. Är nog det bästa sättet att rensa tankarna på - ta kameran och hörlurarna och bara gå dit näsan pekar. Fick ett gäng fina naturbilder som jag lägger upp lite efter som. 

Tog bussen till Kungsbacka efter promenaden så nu sitter jag bekvämt i soffan i väntan på att syster ska komma hem från jobbet. Hennes pojkvän är i Stockholm tills imorgon så det blir en systerkväll denna tisdagen! Blir laxpasta till middag och säkert ett gäng filmer. Världsbäst. 








Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: