i'm only human

 
55 dagar älskling. 

Vill bara sova just nu. Natten gick alldeles för fort och jag sov så himla gott att jag inte ville kliva upp imorse. Men här sitter jag ändå nu, ensam i klassrummet och inväntar första lektionen som drar igång om en halvtimme. Har bara Visuell Kommunikation och Engelska idag, sen ska jag ta den lilla energin jag har kvar i kroppen för att gymma en timme. Glädjs iallafall åt att jag slipper åka buss hem efter det. Ska nämligen spendera natten hemma hos syster idag. Blir nog lite plugg på körkortsteorin, kolla priser för tatueringen jag bestämt mig för att göra och äta någon riktigt god och nyttig middag. Funkar mer än bra för mig en torsdag som denna. 





ida foto. ♛
05 April, 2014 - 08:11 / BLOGG: http://prinsesc.blogg.se

åh så mysig bild!

Svar: hihi tackar!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: