1 augusti


Nu inser jag hur fort sommaren faktiskt har gått. Det är redan första natten på augusti men ändå känns det som att sommarlovet precis har börjat. Kanske för att jag nu äntligen är ledig resten av sommarlovet? Hur som helst ville jag bara slänga upp ett inlägg innan jag somnar. Den här fredagen kommer bestå av härligt sällskap, alkoholhaltiga drycker,  musik, dans och 18-årsfirande. Är faktiskt väldigt taggad, trots att förkylningen lurar igen. (måste vara pga kombinationen av blöta kläder och Liseberg) Så nu måste jag sova i hopp om att vara friskare imorgon, buenas noches!

- Har förresten 1 år och 11 månader med min kärlek idag. Snart har det varit vi i 2 hela år, älskar dig!







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: