Vi i 1 år och 10 månader


och jag älskar dig mer än ord kan förklara Andreas. Grattis till oss älskling! Snart har vi två hela år tillsammans. 

Har för första gången två lediga dagar i rak och det är verkligen uppskattat. Igår hamnade jag hos syster efter jobbet där det bjöds på tacos och filmkväll med henne och Richard. Sov över också så befinner mig fortfarande kvar i lägenheten. Om en timme kommer Cornelia hit för att färga håret på min syster, sen åker jag hem för att spendera resten av dagen med min kärlek. Är ju trots allt våran dag idag. Får se vad vi hittar på för mysigt! Nu måste jag göra mig ordning och göra ett ärende för mamma.. måste försöka slita mig från alla bloggar bara, när man för en gångs skull har tillgång till en fungerande snabb dator hehe.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: