Dag 1.


Första dagen i Sundsvall spenderades med Jasmine som dagen efter fyllde 18. Vi firade lite i förskott med hennes släkt och familj med tacos till middag och jordgubbar med glass till efterrät. Supermysigt var det! På kvällskvisten åkte jag hem till Isabell där natten (och alla andra nätter) spenderades. Fler bilder kommer givetvis, men eftersom jag inte har den bästa datorn så tar det evigheter att redigera och spara ner alla bilder. Så ni får ha tålamod amigos.

Har tillbringat min lediga dag med min fina Andreas. Sovit ut, ätit en dunderfrukost, solat, badat och ätit grillat har vi hunnit med. Den bästa som finns det är du. Nu ska jag kika på film och försöka sova, 10 timmars jobb står på schemat imorgon. Godnatt hörni!
 
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: