en efterlängtad tårta


Eftersom ingen av oss i familjen var hemma på min födelsedag och kunde fira mig så tog vi firandet idag med lite tårta i solnedgången. Det var så där äckligt gott ni vet, så man blev supermätt i flera timmar efteråt. Tackar för det!

Nu däremot befinner jag mig hemma hos Andreas där natten (obviously) spenderas. När vi skulle hit missade vi bussen med bara några minuter, så vi fick för oss att cykla och åka rollerblades hem till honom istället för att vänta på nästa buss i en timme. Andreas kom upp för backen med sina rollerblades innan vi insåg att bussen plötsligt gick om 10 minuter, så mamma fick köra upp oss istället haha. Vi försökte iallafall och det blev en sjukt rolig grej av det hela. Nåväl, tackar min underbara bror som hjälpt mig fixa Photoshop så jag äntligen kan bjuda på lite nya bilder. Nu ska jag sova bredvid min prins, godnatt på er så hörs vi.





lisa
08 Juni, 2014 - 01:50 / BLOGG: http://www.lisabengtssons.com

Tårtan ser magiskt god ut! :)

Svar: Vilket den också var! :D
Stephanie Nyberg

coffeeandcupcake.blogg.se
08 Juni, 2014 - 01:50 / BLOGG: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Så god den ser ut :) Och grattis :)

Svar: Det var den också! Tack :D
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: