Tillbaka


Kamera: Nikon D5100 
Objektiv: Sigma DG 70-300mm 1:4-5,6


Godmorgon! Nu befinner jag mig i skolan igen och ger det här med att vara frisk en ny chans. Trodde ju förra veckan att jag höll på att bli frisk så åker jag på bihåleinflammation som pricken över i:et. Men nu mår jag bättre och ska bara ta slut på penicillinet innan jag kan börja träna igen. Slutar om bara 20 minuter, tar då en promenad till innerstan för att lämna lite CV och sen hälsar jag på syster en stund. Så ser min tisdag ut! Älskar att det är blå himmel och sol ute dessutom. Våren är mer än välkommen just nu!
Ha en bra dag hörni.





Raghda Harahsheh
06 Mars, 2014 - 11:11 / BLOGG: http://ragdisontheplanet.blogg.se/

jättehärlig bild! :)


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: