can't get enough of you.


julavslutning // outfiten för gårdagen // storasyster äntligen här från Sthlm!
view från Lisebershjulet // min kärlek // underbara Liseberg! 
spegelhuset x2 // fika med systers egengjorda julskinka i lägenheten

Hade fullspäckat schema hela dagen igår som sagt, därav sämst update. Och ovan ser ni ungefär vad jag har gjort dessa timmar. Men ska ändå berätta för er lite kortfattat vad jag har haft för mig!

Efter julavslutningen igår som varade i 1 timme så gick jag hem till syster och myste på. Tog sedan pendeln till Kållered till min brors lägenhet där även syster från Stockholm befann sig. Äntligen är hon här igen! Efter en timme åkte jag vidare till Göteborg tillsammans med min Älskling och hans 3 kompisar. Åt på McDonalds sen gick vi till Bergakungen för att titta på The Hobbit i 3 timmar. (otroligt sevärd film trots att jag somnade i 5 minuter i mitten ehe..)

Därefter begav vi oss, jag och Älskling, till Liseberg i 2 timmar. Myste på så mycket vi kunde, skrattade, åkte Lisebergshjulet, åt donuts med gafflar, gick i Spegelhuset och njöt av varenda sekund tillsammans. - Sjukt vad kär jag är. Vid 9 tiden var vi hemma hos mig tillsammans med hela min familj, åt gott, bastade och myste på hela kvällen tills vi somnade vid 3.

- Idag blev det julklapps-shopping med systrarna. Känner att jag borde runda av inlägget då det är rätt långt nu ehe. Men skriver mer senare, har en grej att visa! Massa kärlek till er.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: