crazy stupid love.



Äntligen är jag hemma igen. Saknat middagarna med mina föräldrar, pappas mat, våra diskussioner om allt mellan himmel och jord. Men framförallt - min säng. Glömde dock min dunkudde i lägenheten, men kommer sova som en kung inatt ändå. Katten ligger vid mina fötter och sover dessutom, min katt är så mysigare än min systers asså. Att ha en kattunge i en lägenhet är ingen jätte-hit så att säga. 

Var i lägenheten efter skolan och städade allt det sista. Min fina pojkvän kom dit och hjälpte mig också. Sjukt vad jag saknat hans närhet trots att vi bara spenderat en natt ifrån varandra, crazy stupid love. Men det kändes bra att få krama om honom en massa igen. Nu tänkte jag faktiskt sova, är dödligt trött och sjukt förkyld på de. Så typiskt. Min stockholmare till storasyster ringde förresten förut och uppdaterade mig om hennes liv litegranna. Alltid lika trevligt att prata med henne. Nästa fredag kommer hon hit för att fira jul med familjen Nyberg, längtar massvis!

Men nej, nu ska jag sova! Vi hörs imorgon, natti.







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: