an owl from spain.


Godmorning people! Hur typiskt är det inte att få en tandläkartid 8.40 på en tisdag då jag har min enda sovmorgon på hela veckan till 11? Men lika glad är jag ändå. Gick till tandläkaren och lät han pilla i min mun samtidigt som han ställde massa frågor och jag gjorde mitt bästa för att svara utan att röra på munnen. 

Men här är jag nu! Utvilad, på bra humör och med en söt uggla runt halsen. Fick den av syster som kom hem från sin äventyrsresa i Spanien igår. Älskar den verkligen. Måste införskaffa mig massa nya smycken har jag insett, det gör så mycket för outfiten att lägga till en accessoar liksom. Ska shoppa lite med min fina efter skolan, så får se om jag köper lite nytt då. Hoppas på att komma hem med några påsar iallafall!

Ni får ha en superbra dag i det fina vädret (iallafall där jag befinner mig), så hörs vi lite senare. xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: