modell i en gul bil

 
Foto/Redigering: Emma Grann - http://emmagrannfotografi.blogg.se/
Modell: Jag

Godmorgon på er! 
Sitter och tittar lite på Fear Factor USA medan Andreas ligger och sover bredvid mig, han är så söt så vill inte väcka honom hehe. Blev en lyckad fredagskväll igår! Åkte från Andreas vid fem tiden hem till mig för att göra mig ordning, sen mötte jag upp Stina och Emma för att vara modell till ett av Emmas fotoprojekt. Skitkul eftersom att hon är så himla duktig på att fotografera! Vi åkte till ett fält fyllt med solrosor, så himla fint var det. Visar er resultatet när jag fått bilderna av Emma! Men ovan har ni en liten smygtitt. ↑

När vi var klara åkte jag tillbaka till Åsa och pussade på Andreas lite innan vi tog oss en promenad till macken för att köpa lite onyttigheter. La oss sedan i soffan framför TVn och massa roliga filmer, så mysigt. 

Nej nu får jag väcka min pojkvän för magen är hungrig. Senare ska vi iväg till hans kusin och fira hennes 18-årsdag, och ikväll ska jag hem till Louise för en go tjejmiddag med brudarna. Underbara helg!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: