Q/A + medryttare?

 
 Åh!! Vart har du köpt den där klänningen du har på första bilden? :) så fin!
Svar: Den här klänningen köpte jag på Missäy i Göteborg för 159 kr tror jag det var. Älskar den verkligen! Såg den på en annan blogg och blev kär så var tvungen att köpa den. Finns i många olika färger och mönster! :)

- Varit en riktigt mysig dag idag. Fick sova ut och äta god frukost, sen begav jag mig till ett stall i närheten för att träffa en tjej. Ska nämligen bli medryttare på hennes häst! Har saknat att rida sen vi flyttade till västkusten, så fick ta tag i det igen helt enkelt! Är ju så mysigt att rida. Allt hon begär är uteritt två gånger i veckan och att pyssla om hästen varje gång jag är där. Ska bli så härligt, första ritten blir på tisdag efter första skoldagen. Så på sätt och vis ser jag fram emot tisdag hehe. 

Nu har vi precis ätit middag och ska väl snart se någon film, älskling sover här inatt sista natten innan skolan börjar också. Supermysigt! Vi hörs mer imorgon, xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: