right now



Nikon D60 + NIKKOR 18-105mm F5.3

Klarade av första måndagen i skolan trots allt. Tur att vi börjar 10 den dagen annars hade jag aldrig orkat. Åkte hem till Andreas efter skolan för att hämta alla mina grejer. Sovit borta i fyra nätter liksom, så kände att det var dax att sova i min egna säng inatt hehe. Vi låg iallafall och pratade om allt och ingenting i en timma innan jag åkte hemåt. Bäst är du. 

Idol är slut and so am I. Ska lägga mig och kolla lite One Tree Hill hade jag tänkt, med en kopp te dessutom. Andreas har börjat kolla på PLL med mig så får inte kolla på det ensam längre.. haha! Menmen, har alltid mitt älsklings OTH.
Imorgon väntar en av veckans längsta skoldagar, sen står ett gympass på schemat!
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: