bättre sent än aldrig.


Tänkte bara berätta kortfattat om min dag så ni vet att jag faktiskt lever. - Sovmorgon till 11, filmade från 12 till 3 på skolan, åkte buss hem till Andreas, var där till 7, kom hem och åt middag, tittade på Vänner och nu har jag precis druckit lite te och ska plugga på procent-kapitlet i matte. Har prov på det imorgon så det kan behövas lite pluggande. Tycker alltid det är så svårt att plugga till matteprov, då det man pluggar på sällan ens dyker upp på provet. Men denna gången ska jag iallafall försöka! Får se hur länge jag orkar innan jag sätter på nästa avsnitt av Vänner..

- Imorgon har jag bestämt mig för att Jag.Ska.Gymma. Inget ska hindra mig och jag ska gymma i minst en timme. Har varit så fruktansvärt slarvig så det är pinsamt, måste komma igång igen! För övrigt så taggar jag inför sportlovet. Har redan planerat in lite grejer som jag ser fram emot. Spännande! Men nu; plugg och musik. C'ya!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: