med ett leende på läpparna.

 
Tiden har gått sjukligt fort sen vi fick lov i fredags faktiskt. Vill ni veta vad jag gjort dom senaste dagarna? Klart ni vill. I fredags mötte jag upp Louise på Hemköp för att inhandla gott till kvällen, sedan tog vi bussen hem till henne. Där myste vi på, åt tacos, satt och pratade nonstop i ungefär 4 timmar sen somnade vi gott efter en film och lite tjejsnack över telefonen med Sara. Otroligt mysig kväll, tack amigo! Igår var jag bara hemma. Åt gott hela kvällen, kollade melodifestivalen och spelade sällskapsspel med familjen. Sen somnade jag gott även då, vid 3 tiden ungefär.

Och idag är jag på toppen humör. Tanken var att åka in till Göteborg med syster men vi sköt fram de tills onsdag istället. Därför åker jag hem till min älskade pojkvän som jag inte sett sen i tisdags. Saknat honom massvis faktiskt. Så vi ska mysa på hela kvällen hihi. Ni får ha en supermysig söndag ni också, medan jag ska njuta av att det för en gångs skull inte är skola imorgonbitti. Woho!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: