så blev 14 februari 2013.


 jag och mami // bakade en kladdkaka till älsklingen // jag påväg till Andreas
alla-hjärtans-dag-present av älsklingen, urfint armband som matchar örhängena jag fick av honom! // middag innan bion // movie-time!

Orkar inte berätta fullt ut om min Alla-hjärtans-dag igår, men kan iallafall säga att jag hade det supermysigt med min favorit kille. Ni kan ju dra lite slutsatser av bilderna ovan! Efter bion åkte vi hem till honom, åt upp resten av kladdkakan, kollade Prison Break och myste hela natten. Tack för igår hjärtat mitt, jag älskar dig så sjukt mycket.

Nu är jag hemma igen, ska äta gott och mysa på med föräldrarna hela kvällen. Imorgon blir det typ "avskedsmiddag" för storasyster hemma hos Richard. Kommer gråta floder känner jag, uscha. Wellwell, ha en mysig fredag så hörs vi! puss






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: