jag, jag & jag.

Tittade igenom hela min iphone-mapp på datorn, som innehåller bilder från midsommar enda fram tills nu. Tog fram några bilder på mig och satte ihop. Detta är alltså bilder från de 7 månaderna som gått sedan dess. Bilderna är från tillfällen som för mig är speciella. Tillfällen som jag minns som igår och som jag var väldigt lycklig vid. Älskar att titta tillbaka på bilder och veta exakt vilket humör man var på då man tog bilden. Måste dock säga att jag saknar sommaren, att ha shorts och mitt längre blonda hår jag hade under den tiden. Hoppas tiden går fort tills det blir så igen!

- nu måste jag lägga mig, ska upp om typ 3 timmar.. blir Vänner tills jag somnar. Nightynighty!







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: