skolstart, jobb, sockerfri.



Överlevde första skoldagen detta året, woho! Sov dock igenom dom två sista lektionerna då vi tittade på en film som var hur skum som helst. Sofforna var sköna och Cajsa va skön att luta sig mot. Så det fick bli så hehe.

Efter skolan gick jag till syster och fikade lite, sen gick vi runt i Kungsbacka för att ge ut mitt CV på lite olika ställen. Hoppas verkligen att någon nappar, behöver jobb nununu. Annars då? Jo har faktiskt påbörjat en sockerfri-månad, då både Julia och Sara sysslar med det nu. Får se hur länge jag klarar mig.. men har hittills gjort 3 dagar iallafall! 

Har egentligen inte mycket mer att säga. Ska snart äta middag sen lär jag somna till en film typ. Imorgon blir det skola sen får vi se vad dagen erbjuder. Vi hörs, puss.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: