tillbaka.

jag idag. världens goaste halsduk från Glitter // Lil Wayne-linne från Sthlm // svarta jeans från Cubus

Då var man tillbaka i skolan igen då! Har som sagt helt okej lektioner idag så jag kommer nog överleva dagen. Ska börja med att skriva ytterligare ett tal som jag ska hålla imorgon på morgonen. Vet inte alls vad jag ska prata om ännu. Vi ska nämligen göra exakt samma sak i Svenskan imorgon, men får inte ta samma ämne. Dock funderar jag på att göra de ändå hehe. Jaja, efter skolan går jag hem till min sjuka syster och håller henne sällskap i någon timme, sen tar jag bussen hem till Älskling med honom. Blir nog en bra dag det här, trots att det ska storma utomhus hela dagen. #gottalovetheswedishwinter







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: