en dag i kyrkan.

Har så mycket bilder jag vill visa för er så vet inte riktigt vart jag ska börja! Har haft det så underbart med Andreas den här helgen så det har blivit massa bilder. I lördags åkte vi in till Göteborg och såg på Philips konfirmation som sagt, efter det fick jag och Andreas för oss att spela basket när vi kom hem så det gjorde vi ett tag där vi också tog lite bilder. Idag åkte vi till stranden med hela hans familj en stund, sedan blev det grill och massa jordgubbar och kladdkaka till efterrätt. Så himla härliga dagar! 

Vet inte riktigt när jag ska ha tid att lägga upp alla bilder, med tanke på att min fina vän Jasmine anländer till Göteborg om sisådär 9 timmar. Hon blir här tills på fredag så jag tvekar på att min uppdatering kommer vara på topp. (det har den iofs inte varit sedan skolan slutade men ändå). Bjuder iallafall på lite bilder från konfirmationen så får vi se när jag kan höra av mig igen, godnatt på er! 























Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: