Fröken Trött



Bild från Halsvik/Styrsö där vi ofta tog oss ett dopp!

God eftermiddag mina vänner! Vaknade för en gångs skull av att Andreas ringde mig - och inte tvärtom. Var skönt att få sova ut lite efter den veckan som varit. Mindre skönt var det dock att vakna i en extrem värme trots att fönstret var öppet hela natten, så det fick bli ett morgondopp helt enkelt! Superskönt var det verkligen. 

Om en timme ungefär ska jag och föräldrarna ta en promenad till Vallersvik för att lyssna på Frank Ådahl som ska uppträda. Ni vet han som har rösten till Simba i Lejonkungen? Ska bli kul och kameran får givetvis följa med, får se om jag får några grymma bilder att bjuda på!

Hoppas ni gillar den nya headern förresten. Satt och gjorde den sent inatt och blev faktiskt rätt nöjd, men ska lägga till lite text osv innan den är helt klar. Kul med lite förändring! xx
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: