FÖRSTA JUNI.













Bilder från gårdagen.

Har haft det helt fullt upp sedan jag kom hem från huvudstaden - därav kass uppdatering. I torsdags var jag bara hemma hos syster tills jag blev upphämtad av mamma och pappa. Vi handlade lite inför gårdagen och inför studentmottagningen nästa vecka. När vi var hemma blev det middag sen somnade jag rätt tidigt. 

Igår mina vänner var det skola för första gången på två veckor! Haha, hade bara ett matte nationellt prov att göra under 3 timmar sedan fick jag sluta. Gick bra, blev godkänd i matte iallafall så behöver inte plugga matte något mer alls resten av mitt liv! Fick också veta att jag fick B på alla delarna i Engelska, och fick därför B som slutbetyg. Riktigt nöjd ändå! Hur som helst, efter skolan blev det jobb från 15-18. Gick bra och jag fick vara ute i solen och träffa massa människor, så det var rätt kul ändå. 

Efter det blev det stressigt hem, städa, göra mig ordning och fixa maten. Sen kom mina favoribrudar hit för lite middag! Väldigt mysigt blev det. Några timmar senare kom även killarna hit, så vi gick allihopa till några klippor en bit från mig. Blev en rolig kväll med lite kaos som vanligt men ja, jag hade kul iallafall! Första riktiga sommarkvällen infirad! Är ju trots allt första juni liksom.

Nu ska jag vara social med min fina, ha en fin dag! Puss på er. 
 





Moa
04 Juni, 2013 - 16:18 / BLOGG: http://woa.blogg.se

Jätte fina bilder!
Vad har du för kamera?


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: