Skolavslutning 2013



Ja mina vänner, idag är det skolavslutning för min del! Har klarat av två terminer på den här skolan, ett helt gymnasieår och nu är det bara två kvar. Men först - sommarlov! 

Sitter i klassrummet och väntar på att vi ska börja, och använder datorn för en sista gång innan den ska lämnas in. Får se när jag uppdaterar er nästa gång igen, med tanke på att jag inte har någon dator på ett tag. Ska få en ny inom kort tills dess får jag använda en gammal för att kunna hålla bloggen vid liv och bjuda på alla fina studentbilder jag vet jag kommer ta. 

Idag väntas först skolavslutning, sedan åker jag hem tillsammans med Andreas och möter en del av släkten som kommer på besök för Daniellas student. Morfar och hans fru till exempel, och Hanna! Ska bli så kul att en del av släkten kommer och hälsar på, kommer bli fullt hus!

Men nu blir det avslutning så hörs vi eventuellt senare, puss på er! 





Elin Molin
04 Juni, 2013 - 08:52 / BLOGG: http://elinmariamolin.blogg.se

Hejsan!
Om du ser på min blogg är den ju inte direkt färdig... och jag undrar om du kan hjälpa mig och sätta in header och fixa menyn och allt sånt?
Din blogg var verkligen jättefin och skulle vilja ha liknande.
Kramar
Elin Molin

Svar: Hejdu! Tyvärr hjälper jag inte folk med sådant, förlåt! Men har så mycket annat att tänka på just nu, och har för tillfället ingen dator jag kan jobba med sådant på. Hoppas du hittar hjälp någon annanstans!
Tack förresten, kram
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: