ett blomsterträd





Sigma 70-300mm F4-5.6

Tisdag. Nu är det bara tre skoldagar kvar för min och älsklings del. På dom tre dagarna har jag 5 skolarbeten att göra klart, 2 resväskor att packa, 2 jobb att utföra och 1 födelsedag att fira. Kan väl säga såhär, födelsedagen är det enda jag kommer genomföra utan att klaga en enda gång. 

Kom på igår att när jag fyllde år 2009 kom jag hem från Grekland dagen innan min födelsedag, förra året 2012 firade jag födelsedagen på ett underbart vis på Gotland med dom finaste vännerna, och i år 2013 åker jag utomlands med allra finaste pojkvännen dagen efter min födelsedag. Hur lyckligt lottad är inte jag!? Ni anar inte hur mycket jag längtar tills vi sitter på flyget! Vill åka nununu. 

- Men nununu slutar lektionen, så ska möta upp älskling och ta bussen hem till mig. Vi ska försöka få gjort några skoluppgifter sen mysa resten av dagen. Vi hörs senare antar jag.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: