glory days to come

Har bildbrist big time för tillfället så bjuder på två vackra bilder från i våras. Bloggen påverkas verkligen jättemycket under november månad. Bara regn och rusk varenda dag vilket knappast ger mig inspiration till att fotografera. Men har ju som sagt planer den här veckan då jag ska fota lite, så bildbristen upphör förhoppningsvis snart!
 
30 minuter crosstrainer, 30 minuter styrka och 2 km promenad fick det bli idag. Kände mig riktigt duktig när jag kom hem hehe. Om en stund kommer mamma hem och då blir det någon god laxrätt till middag eftersom pappa inte sover hemma inatt (som är allergisk). Ska bli så gott, älskar lax! Men innan dess ska jag krypa ner under värmefilten i soffan framför 90210. Ha en fortsatt fin tisdag people!





Marielle Holmbom
26 November, 2013 - 17:36 / BLOGG: http://lifeisbetterinflipflops.blogg.se/

ALLTSÅ va fint!!! Solnedgångar vid vattnet kan ju vara det finaste jag vet.

Svar: Åh vad glad jag blir! Ja samma här, får inte nog av det!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: