knas, promenad, och ljussättning



 
Kamera & objektiv: Nikon D60 + NIKKOR 50 mm F/1.8

Godmorgon på er!
Min morgon började hel knas. Alarmet ringde vid halv 7, klev då upp - trött som vanligt - och gjorde mig ordning i all stress. Tills jag insåg att det är fredag idag och jag börjar inte förrän 9.20. Så jag släppte sminkborsten och kröp ner under täcket en timme till. Bra början på dagen, verkligen!

Tog sen en promenad till skolan denna iskalla höstmorgonen, och nu kollar vi på tutorials om ljussättning typ. Ska in i fotostudion lite senare och fota där med Agnes, hoppas på fina resultat! Ska ta mig en ytterligare promenad till gymmet sedan och köra stenhårt eftersom jag har hela 2 ½ timmar att döda. Därefter är det äntligen helg och bara 2 veckor till höstlovet. Halleluja.

Slänger upp ett till inlägg med lite mer bilder från gårdagen om en stund! xx
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: