som en söndag ska va


Hellur! Haft en bra helg allesammans? Det har jag iallafall haft. 
Igår bjöds det på god mat hemma hos Andreas och en underbar tårta till efterrätt. Grattis till 20-åriga Jocke åter igen! När släkten hade åkt hem trängde vi ihop oss i soffan framför The Lone Ranger allihopa. Mysigt!

Har nästan precis kommit hem igen och ska göra mig en kopp te för att få upp värmen litegranna. Den här söndagen är precis som den ska - det är sitta-inne-och-kolla-på-film-hela-dagen-väder, jag fick vakna bredvid min stora kärlek och jag känner mig redo för sista veckan innan lovet. Ska träna minst 4 gånger den här veckan, kom ihåg att jag har sagt det och påminn mig gärna! Hehe, nu blir det te och någon film sedan en varm dusch. xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: